aku iedalova

Total Pageviews

la...la...la...kerjalah

Perjalanan menuju kejayaan...tanggungjawab makin bertambah...doakan aku. Terima Kasih =)

Tuesday, January 13, 2009

Motivasi

Aku : aa..pada pendapat saya..
Dr. Ling: Bukan pendapat kamu..
Rakan-rakan: hahahah...huhu

eh..silap ka?hehe...aku tersenyum malu, sekali dia tanya aku apa yang aku faham pasal kedua-dua teori yang dia display kat slide tu...kan dah kena gelak.
Mengikut teori Maslow, peringkat fisiologi belum dicapai adalah disebabkan ciri-ciri udara, tidur, makan dan tidur tidak dipenuhi.
Ketidakfokusan menjadi fenomena kabur bilamana dialami oleh aku dan beberapa rakan.
"Tu rr kan kita LM tu mengajar, ni dah tak dak mood nak masuk belajar dalam kuliah"..
Tapi aku pulak kena bersedia this semester untuk naikkan pointer. Takutnya aku dengan final sem ni. Ok kita sama-sama berjuang lagi! PASTU JADI CIKGU....berkorban untuk membina bangsa Malaysia.