aku iedalova

Total Pageviews

la...la...la...kerjalah

Perjalanan menuju kejayaan...tanggungjawab makin bertambah...doakan aku. Terima Kasih =)

Monday, October 26, 2009

Terima Kasih Aku Ucapkan =)

Tiada kata penghargaan yang paling bermakna selain ucapan "Terima Kasih" kepada pihak yang kita terhutang budi. Terima kasih aku ucapkan kepada kedua ibu bapaku dan abang yang istimewa kerana tidak keberatan mengikut dan meraikan aku dengan berangkat ke Sabah sempena MAJLIS KOVOKESYEN ku , walaupun mereka ditakdirkan tak dapat tengok saat aku menerima skroll disebabkan masalah teknikal yang berpunca dari UMS .... time kasih juga kepada adik-beradikku yang memberi sokongan kewangan, moral dan mental. Terima kasih juga kepada keluarga angkat aku dan rakan-rakan terutama Liza yang menempatkan aku, gee dan dira sementara di biliknya. Tak lupa Ieda sekeluarga yang menjemput aku join ventura dengan family sehinggalah kami berangkat pulang bersama. Best aku sempat belajar buat Kuih Batang Buruk dengan Auntie Annie. Seterusnya aku menunggu panggilan untuk temuduga penempatan guru pula. Aku kena yakinkan dan beranikan diri..sebab aku semakin banyak tanggungjawab.