aku iedalova

Total Pageviews

la...la...la...kerjalah

Perjalanan menuju kejayaan...tanggungjawab makin bertambah...doakan aku. Terima Kasih =)

Sunday, October 4, 2009

Blue Snake in My Dream

Arrgghhh....lari-lari, aku memaksa diri berlari,aku pun tak pasti samaada sedang melarikan diri dari sesuatu atau aku sendiri sedang berlari mengejar sesuatu. Aku pun memandang ke arah belakang,alangkah terkejutnya aku ada seekor ular berwarna biru (macam kaler turqoise) sedang mengekoriku. Aku berlari lagi kerana aku sungguh takut dengan ular, inikan pula ular yang sedang mengekoriku sungguh ganjil rupanya. Aku berlari lagi,tapi kali ini terasa ingin berpaling ke belakang,aku melihat ular tadi sudah berhenti dan ia kelihatan sungguh pudar, pucat,keletihan dan kesunyian. Tiba-tiba muncul ular biru yang lain, kelihatan fresh dan muda. Aku benci akan ular selama ini, aku hanya berfikir tentang diri. Aku tersentak dan bingung... apa erti mainan tidurku ini? aku hanya ingin istikharah. Naseb baik bukan ular kaler itam ke.