aku iedalova

Total Pageviews

la...la...la...kerjalah

Perjalanan menuju kejayaan...tanggungjawab makin bertambah...doakan aku. Terima Kasih =)

Wednesday, December 31, 2008

Menulis dalam blog vs buku diari???

Talipon...talipon berbu..nyi..talipon kami datang, ada haiwan dalam bahaya 2x..ada haiwan dalam bahaya di sana.. Ini seyess..biarkan citer Wonderpets tu, jangan tutup TV anda.
Well hye there..hari ni aku meringankan tangan sekali lagi menaip dalam blog. Setelah Wafaa dan Syifaa tidur, mak nye pergi solat, boleh la aku surfing kejap. Tulis catatan dalam blog?thats my topic today! Eh kejap nanti aku taip lagi, ada urusan kejap kena keluar.
Welcome back...tadi kami pergi ronda-ronda dek melaksanakan hal di pejabat pos, beli sandal kat Jukebox dan pergi kedai buku. Time dukung baby, aku dengan kak Syuk glamer giler tengah dok berjalan tu.." hai, wah comelnya baby...kembar ka"..dah sahlah bukan diorang puji kami comel..huhu. Hilang marah masa cari parking sebelum tu. Antara misi kami yang terpenting adalah membeli sebuah buku diari untuk mak. Dari zaman muda sebelum berkahwin, mak memang suka mencatat dalam diari setiap apa yang dilaluinya seharian. So, nak masuk tahun 2009 ni, kena ada buku diari barulah..berbalik kepada persoalan kenapa aku menaip dalam blog adalah dengan bertujuan mengabdikan sejarah hidup ini. Maybe ia akan menjadi tatapan generasi akan datang. Malah aku dapat mengenal diriku sendiri disamping meluahkan perasaan terhadap Abang Blog ku ini. Kalau pakai buku dairi lagi, alamak bersepahlah rumah, dan tak mesra alam lansung. Tapi lainlah kes mak aku yang suka simpan buku diari bertimbun-timbun dan buta komputer...dimaafkan.

p/s; Angin betul becoz masa kami sampai kat kedai buku yang dituju, kedai tu dah lama pindah tempat...sekali cyber cafe da..