aku iedalova

Total Pageviews

la...la...la...kerjalah

Perjalanan menuju kejayaan...tanggungjawab makin bertambah...doakan aku. Terima Kasih =)

Saturday, February 7, 2009

Rancangan Realiti

Teringat kembali kala menonton video audition nyanyian progran realiti TV. hehe...ntah aku tak tau nak kata camne, tapi ada gak yang berkata

"sebelum diorang pergi uji bakat, ada cermin diri dulu ke belum?"

Macam kasar bunyinya kan?...untuk pengetahuan korang, aku pun terfikir benda yang sama ketika aku jadi urusetia ujibakat satu program realiti nyanyian ni. huhu...kadang-kadang ada yang ketawa sinis, belum lagi nyanyi sebaris lagu dah juri ucap terima kasih. Pulak tu yang nyanyi sedap kena tolak jugak sebab tak ada pakej. Tak lawa, hitam, gemuk dah tu nampak dressing macam miskin. Ada yang muka macam pak cik, mak cik, umur dekat 40 tahun pun teringin nak bertanding. Lainlah lawa macam Aida Radzwill, macho macam Amy Search. Korang marah ke??? Ayat-ayat aku kasar ye?..nanti dulu, begitulah realiti di Malaysia.